3 Gece 4 Gün
Özel Tur
Sınırsız
Otobüs
Hareket Tarihleri: 14 Ocak – 21 Ocak – 28 Ocak – 4 Şubat
1 Gün: (Çarşamba)
Belirlenen noktalardan siz değerli misafirlerimizi alarak Kapıkule sınır kapısına varıyoruz. Burada yapacağımız pasaport ve gümrük işlemlerinin ardından gece yolculuğu ile yolumuza devam ediyoruz.
2 Gün: (Perşembe)
Sabah Bansko’ya varışımızın ardından rehberlerimizin yönlendirmeleri doğrultusunda kahvaltınızı edebilirsiniz. Otellerimizin check-in saatine kadar olan zaman sırasında rehberlerimiz ile anlaşmalı olduğumuz kayak evine geçiyoruz. Odalarınızı aldıktan sonraki zamanı kaybetmemek ve karın keyfini çıkarmak için öncesinde rehberlerimizin vereceği info doğrultusunda kayak ekipmanlarınızı kiralayabilir, ski passlarızı alabilir ve döviz bozdurma işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Check in saatiyle beraber odalarımıza yerleşiyoruz. Bansko’da kolay, orta ve zor derecelerinde olmak üzere toplamda 72 km uzunluğa sahip, 2014 Kış Olimpiyatları için de onay almış pistler bulunmaktadır. Dünya Şampiyonu Alberto Tomba’nın kayak yaptığı ve ünlü kayakçının adı ile anılan Tomba pisti de Bansko’da tercih edebileceğiniz pistler arasında yer almaktadır. 2600 metreden başlayan pistlerde tam gün kayak keyfi yapabilirsiniz. Geceleme ve akşam yemeği otelimizde.
3 Gün: (Cuma)
Sabah otelde alınan kahvaltı sonrası tüm gün serbest. Pistlerde kayak yapabilir, eski şehri gezebilir, sıcak içeceğinizi yudumlarken kayak yapanları izleyebilirsiniz. Dileyen misafirlerimiz rehberlerimiz tarafından ekstra olarak düzenlenecek Sofya şehir turuna veya açık termal havuz turuna katılabilirler. Akşam yemeği için rehberlerimize farklı av etlerinin de tadına bakabileceğiniz restoranlarda rezervasyon yaptırtmayı ihmal etmemenizi öneririz. Geceleme ve akşam yemeği otelimizde.
4 Gün: (Cumartesi)
Sabah otelde alınan kahvaltı sonrası tüm gün serbest. Pistlerde kayak yapabilir, eski şehri gezebilir, sıcak içeceğinizi yudumlarken kayak yapanları izleyebilirsiniz. Dileyen misafirlerimiz rehberlerimiz tarafından ekstra olarak düzenlenecek Sofya şehir turuna veya açık termal havuz turuna katılabilirler. Akşam yemeği için rehberlerimize farklı av etlerinin de tadına bakabileceğiniz restoranlarda rezervasyon yaptırtmayı ihmal etmemenizi öneririz. Geceleme ve akşam yemeği otelimizde.
5 Gün: (Pazar)
Sabah otelde alınan kahvaltı sonrası rehberimizin belirleyeceği saatte otel lobisinde buluşuyoruz. Bizleri almaya gelen transfer aracımızla otelden hareket ile dönüş yolculuğumuz başlıyor. Plovdiv – Haskovo karayolunu takip edip Kapıkule sınır kapısına varıyoruz. Pasaport ve gümrük işlemlerinin ardından İstanbul’a doğru yolumuza devam ediyoruz. Varışımızla beraber siz değerli misafirlerimizi bindikleri noktalarda indirerek bir sonraki turumuzda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.
*Not : Acentemizin Bansko’daki tüm tavernalar , restoranlar , canlı müzikli programlar ve clublar ile anlaşması bulunmaktadır.
**Bölgede sizlere eşlik eden rehberlerimize rezervasyon yaptırırsanız % 15 – 20 oranında indirim sağlanmaktadır.
***Bölgede sizlere eşlik eden rehberlerimizle birlikte indirimli kayak ekipmanı kiralayabilirsiniz.
Fiyata Dahil Hizmetler
Fiyata Dahil Olmayan Hizmetler
Notlar
Önemli Notlar;
Tur İptal Şartları
İPTAL İADE ŞARTLARI
1- ÖDEMELER
1/a- Kayıt esnasında rezervasyon bedelinin tamamı Acente’ye ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon (lar) iptal edilerek, toplam rezervasyon bedelinin P (yüzde elli)’si cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.
1/b- İndirimli hizmet satın alan (rezervasyon yaptıran) tüketici, toplam tutarın tamamını kayıt esnasında ödemekle yükümlüdür.
1/c- Erken rezervasyon ve kampanyalı rezervasyonlarda rezervasyon bedelinin tamamı, rezervasyon esnasında ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı I/A maddesi ile aynıdır.
2 – İPTAL & DEVİR
Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; gerekli yolcu sayısı kadar kesin kaydın oluşmaması, otelin short a düşmesi veya belirli sebeplerle otelin rezervasyon kabul etmemesi ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, iktisadi ve idari krizler, öngörülemez teknik hususlar ve tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal veya tehir edebilir. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı yoktur.
2/a- Tüketici, hizmetin başlamasına 30 gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde, ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir.
2/b- Tüketici, hizmetin-konaklamanın başlamasından 30(otuz)-15(onbeş) gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde toplam rezervasyon bedelinin 5 (otuzbeş)’ini, 15 (onbeş) -7 (yedi) gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde toplam rezervasyon bedelinin P (elli)’sini, 7 (yedi) günden daha az bir süre kala ise tamamını acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir.
2/c- Tüketici, indirimli satış döneminde satın almış olduğu Erken Rezervasyon İndirimli Ürününü herhangi bir sebeple iptal ettirmek isterse,iptal sigortası yaptırmamış ise gezi bedelinin tamamını Hayal Turizm’e ödemeyi kabul eder ve taahhüt eder.
2/d- Tüketicinin, kendisi veya birinci derece akrabalarının 10 (on) günlük mutat iştigaline engel olan rahatsızlıkları veya ölümlerini tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi kurul raporu ile hizmetin başlamasından önce yazılı ibrazı, iptal/devir maddelerinin istisnasıdır.
2/e- Tüketici, hizmetin başlamasına tam 7 (yedi) gün öncesine kadar rezervasyonunu istediği kişiye devredebilir. Devralan kişi, bakiye ve devir sebebiyle doğan tüm masraflardan devreden ile beraber sorumludur. Tüketici, tüm İptal/devir taleplerini yazılı olarak hizmetin başlangıcından önce acenteye sunmakla yükümlüdür.
2/f- Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete-konaklamaya iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; acente tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri 24 (yirmidört) saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.
2/g- Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıtlarını aldığı rezervasyonları hizmetin başlamasından önce kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet-konaklama sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip, tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir.
2/h- Tüketici; indirimli satış döneminde satın almış olduğu indirimli erken rezervasyon ürününde herhangi bir sebeple tarih değişikliği yaptırmak isterse, talepte bulunduğu tarihte geçerli olan liste fiyatları üzerinden indirimsiz rezervasyon değişikliği yapılacağını kabul eder.
2/ı- Tüketicinin, başladığı turu hizmetin kusurlu olduğundan bahisle terk etmesi halinde, turu terk ettiğini Seyahat Acentesi yetklisine ve konakladığı otele sebepleri ile birlikte yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde tüketici turu terk etmiş sayılmaz ve hizmeti alıp kullanmış addolunur.
2/j- Tüketicinin satın aldığı tur programını şikayet ettiği halde sonuna kadar kullanması, şikayetçi olduğu hususlar ile ilgili ikame hizmet ve bedel iadesi gibi tazminat haklarını ortadan kaldırır.
3- GENEL HÜKÜMLER
3/a- Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk bagaj sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu yasa ve teamüllere uymakla yükümlüdür.
3/b- Ulaşım hizmeti sağlayıcıların ağır kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde, bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, gezinin toplam bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının 1/2’si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, acente tarafından eşya sahibi tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok toplam rezervasyon tutarının ulaşım bedeli kadar sorumludur.Ayrıca konaklama hizmeti esnasında veya çıkış günü yaşanan bagaj veya eşya kayıp veya hasarlarında tüketicinin kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi gerekmektedir, ayrıca bu tür kayıp veya hasarlarda acente herhangi ödeme yapma sorumluluğu taşımamaktadır.
3/c- Satın alınan hizmetlere- konaklama tutarlarına VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dahil değildir.
3/d- Acente, taahhüt ettiği hizmetin başlamasından sonra meydana gelen mücbir hal, tüketicinin sorumlu olduğu hal ve 3. kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan haller dışındaki sebeplerden sorumludur. Acente sorumluluğu dahilindeki hallerde, tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici’ye bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi, aynı zamanda, fiyata dahil olmayan ve hizmet esnasında Tüketici’ye verilen ek ve /veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ayrıca Tüketici’nin başka bir seyehatinden Acente’nin teklif edeceği oran/tutar ile ilave indirimler verilerek te telafi edilebilir. Ek, ikame hizmetlerin veya ilave indirimlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketici’nin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır.
3/e- Tüketici, rehber, tesis, acente ve ulaşım aracı yetkililerinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını; 3.kişilerin can, mal ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve iade hakkının bulunmadığını kabul eder.
3/f- Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle rezervasyonu sonlandırması halinde, acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış olarak kabul edilir.
3/g- Tüketicinin şikayetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak acenteye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur.
3/h- Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketici(ler)nin bu sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar.Acente tarafından tüketicinin faks,mail v.b iletişim adreslerine gönderilen sözleşme, voucher ve makbuz tüketici tarafından imzalanarak tekrar acenteye gönderileceketir. 24 saat içerisinde gönderilmemesi durumunda iş bu sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar.İptal sigortasının geçerli olabilmesi için işbu sözleşmenin tüketici tarafından mutlaka imzalanıp acentaya gönderilmesi gerekmektedir.
3/ı- 1618 sayılı yasanın 12. maddesi uyarınca; paket tur hizmeti satın alındığı takdirde paket turun eksik ya da hiç verilememesi halleri sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeli kadardır.
3/j- Tüketici isterse paket tur ve/veya konaklama hizmeti başlamadan önce; kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masrafları ile her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir
3/k- Acentenin sözleşmeye kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TURSAB MARMARİS ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır.